Carro Hell from hell


Hallå, Carro här! Tänkte bara lite kort presentera mig lite.. Antar att dom som läser den här bloggen redan vet vilka vi är, men ändå! Jag är då Carro, Caroline Hellström och går näst sista terminen på Berga naturbruksgymnasium där jag läser inriktningen häst-jord. Bor även på skolans internat på veckodagarna. Den tiden jag inte är på Berga spenderar jag tillsammans med Tvåan ute i Odensala, där jag även bor en hel del.
Tvåan som han kallas är en galopphäst som jag har på "foder" för framtida köp. Hans riktiga namn är Berkeley castle och han ägs av en ridskolechef i närheten där jag bor.
Jag ville mest skriva lite korfattat, så detta må duga. Tack för mig så länge, håll utikik efter fler inlägg!
 
/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback