Robert <3

Idag har jag ridtränat denna snygging i djupsnön i en av sommarhagarna. Han tyckte att det var lite konstigt att vara där, men framförallt jobbigt, så det gällde att hålla igång honom hela tiden då han flera gånger försökte lägga sig ner. Han är inte den mest uthålligaste pållen om man säger så. Jag körde ett par varv i galopp (det gick inte att göra så mycket annat) innan jag gick ut på vanliga banan igen. Helt underbar var han sen! Han höll sig i en riktigt bra trav hela tiden istället för att falla in i galopp så fort det blir jobbigt, som han brukar göra. Därför var jag bara tvungen att rida några extra varv runt rundbanan för att dra ut på det lite. Hehe.
 
Han är lite blyg inför kameran, så en lite halv-galen look var det bästa han kunde åstadkomma...
/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback